Základní a mateřská škola

Solenice

Novinky:

Preventivní testování ve škole

MŠ otevřena pro povinnou výuku předškolních dětí od 12. 4. 2021

ZŠ otevřena pro 1. stupeň od 12. 4. 2021

Informace: https://testovani.edu.cz/

Instruktáž k testování pro školy

Informace k zápisu ZŠ

Informace k zápisu MŠ

Informace o zpracování osobních údajů

Pojmenování a popis agendy/ parametr zpracování Osobních údajů

Zjednodušené vykazování pro ZŠ a MŠ Solenice

Nabídka pracovní pozice

Základní škola a mateřská škola Solenice přijme do svého kolektivu a nabízí pracovní místo na pozici učitelka MŠ  zkrácený úvazek 0,3 na dobu určitou. Vzdělání v oboru pedagogika. Nástup možný ihned.           

Informace na tel: čísle: 725 614 494 nebo na e mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

 

 

Kontakty:

  • Tel.: 318 694 348
  • E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Více kontaktů..

Kontakty mateřská škola Solenice

Tel.: 318 694 348, 728 545 730

e-mail : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Ředitelka: Zastupující ředitelka Vladimíra Čedíková

Učitelky: Vladimíra Čedíková, Gabriela Dvořáková

Asistentka pedagoga: Naděžda Otrubová

Asistentka pedagoga: Nikola Dvořáková

Mateřská škola

sovaMS

V srpnu 2003 byly slavnostně otevřeny nové prostory v budově Obecního úřadu. MŠ je umístěna na klidném místě na břehu řeky Vltavy, dostatečně dostupném a obklopeném zelení. V její blízkosti se nachází lesy, pro vycházky s dětmi. Učitelky využívají klidovou oblast obce kolem řeky a zástavby rodinných domů a pro nácvik chování v dopravním provozu využívají všech lokalit obce.

Mateřská škola Solenice je jednotřídní. Kapacita Mateřské školy byla 12 dětí, avšak od 1. 1. 2007 byla navýšena na 20 dětí.

Od 1. září 2015 přivážíme obědy z Dětského domova do školky, kde jsou vydávané dětem.

O děti pečuje kolektiv 2 pedagogických pracovnic MŠ. Nejdůležitějším činitelem vzdělávání jsou děti, jejich potřeby a prožitky. Důležitá je preference rozvoje smyslů, zařazováním smyslových her – učení prožitkem. Dětem je nabízeno mnoho aktivit a jsou zapojovány do různých projektů.

 

ms